let me in'

2011-02-05 | 14:03:23
Hellu.

Då:
Rolig grej jag gjorde imorse var att gå upp en timme för tidigt för att jag trodde bussen gick, som tur va så kom jag på att klockan var för lite, tyvärr så väckte jag Sandra i onödan och så men. Mamma hämtade mig och min syster i Vingåker, där köpte jag lite godis. Vi skulle egentligen kört bil idag men mamma kände sig lite krasslig och ingen förutom jag verkade sådär taggad på det så blir troligtvis inte av idag. Har käkat en bananasplit jag slängde ihop förut.

Nu:
jag ska gå och spela kort med syster och mamma. Jag känner för att stanna hemma idag, lägga mig under täcket och dö. Har alltså någon sådär konstig känsla som jag inte kan sätta fingret på. Det suger, för hellre veta om man e typ depp eller nått än att inte ha någon aning.
Nej, nu ropar dom på mig. Så hörs troligtvis sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0