moviestar'

2011-02-12 | 19:05:08


Jag behöver hjälp, igen.
Jag ska nämligen på typ 20-årsparty snart troligtvis och det är ett tema. Filmkaraktär. Eftersom jag är rödhårig också så skulle jag vilja vara någon med passande hårfärg. Jag har tänkt och letat som en tok men inte hittat någon rolig eller bra. Så om nu någon krake har tråkigt någon gång eller bara har något i sin gärna som kan vara ett förslag får du gärna säga till. (:
Jag samlade några typ rödhåriga typer. Vissa av dom inte ens skådespelare men iaf.

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Va hon sista du la upp bild på, hon från alice i underlandet :D fett nice!

2011-02-12 @ 19:07:01

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0