need help'

2011-02-11 | 17:10:54
Ja det var då typsikt. Efter att ha skickat ett mail till Kicks, ringt till fel Lorealplace (fick nummret av kicks), fått ett nytt nummer till rätt Loreal för privatpersonen-ringt dit och även skickat ett mail till Loreal så fick jag svar på att produkten 6,64 intensiv kopparröd inte längre säljs i skandinavien. Jahopp det var de liksom.

Om någon av alla mina läsare vet någon fin/bra röd färg så KOMMENTERA MER ÄN GÄRNA! Eftersom jag har siktat in mig på att färga håret på onsdag så skulle jag behöva köpa färg så fort som möjligt. Svårt att veta vilken bara ..

1-  Récital Préférence 6,66 Babylon, Intensivt Röd
2-  Schwarzkopf  872 , intensiv röd
3- Schwarzkopf 842 Kashmir red
4- Viva 655, någon röd har jag för mig (såg i butik)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Personligen väldigt nöjd med Viva 655 MEN tänk på att har du blondering i håret så kommer färgen dels gå ur fortare och dels inte bli lika intensivt röd. Fungerar alltså bäst på naturligt blont/mörkt blont hår. Väldigt fint och intensivt resultat!

2011-11-16 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0