nice'

2011-02-12 | 20:48:00

Ikväll har jag skickat efter lite bilder. Hade fått ett mail om att det var gratis frakt så jag gick in och kollade. Det vart lite mer än 60 bilder och jag hoppas att det blir bra. Några av de 60 är mammas också, på mulle, william och jason typ.
Nu funderar jag bara vad jag ska göra med dom. Om jag ska sätta några i ramar, eller om jag ska klista alla på min garderob lite fint eller nått sånt. Hoppas det kommer i veckan iaf så kan ni få se vad jag gör för kreaktivt sen.



Kommentarer
Postat av: Jens

hej! Vill du att vi ska följa varandra via bloglovin.com? Om du inte har de så är de väldigt enkelt att skaffa! :) jag tycker att du ska ha en fortsatt bra dag! :)

2011-02-13 @ 00:17:28

URL: http://sieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0