Nikon COOLPIX S8000'

2011-02-16 | 18:58:17


Mamma fick hem sin kamera idag som hon beställda igår eller i måndags, minns inte. Bajsbra tycker jag, alltså jag jämför med min och den suger. Men iaf, den har 10x zoom som är förbannat bra! Sen kommer blixten upp från där på toppen som ni kanske ser, det står typ coolpix s8000 längst till höger. Även en stor 3 tum skärm och HD filmning. Okej som ni märker , jag tycker den är kanon. Skulle lätt vilja ha en om jag hade råd, men måste hålla hårt i mina sparpengar då jag redan "lånat" 800 spänn från bössan. Systemkamera ska jag ha, så ere bra.

För den som vill läsa lite, klicka.
Tror den sidan var ganska bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0