PANG'

2011-02-11 | 16:18:00

PANGBILDEN.
Fetto om jag får säga det själv.
Här sitter jag med mitt stora inköp av godis och får se smala ben och fina outfitbilder på bloggar. Man kan ju undra vad fan jag tänker med. Jag skyller på att helgen är tre dagar och att jag äter ju faktiskt inte något i veckorna. Okej, dålig anledning. Dock är den ena bounty mammas och lillebror fick marsen för att han skulle ta sin medicin. Och jag delar med mig av colan. Inte har jag betalat allt själv heller, lite väl.
Så blev det två marabou eftersom det var faktiskt limited edition, och sen på dom andra vare 5 för 20.
Fast alla fattar att egentligen är jag bara tjockis. hehe

INGEN FÅR KOMMENTERA MOT DETTA INLÄGG FÖR JAG VET BÄST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0