people dream of you and me'

2011-02-07 | 20:02:27
Idag har jag vart riktigt duktig och flitig. Jag har suttit sedan 17.12 (ja, jag kollade klockan) och pluggat. Alltså snart tre timmar. Jag har tränat/skrivit ner till inköp&varuhanteringsprovet imorgon som jag ska träna/läsa igenom mer på ikväll. Jag har skrivit rent min APU-uppgift som ska in till Lennart om det skulle vara så att man bara skulle skriva frågorna och sen svaret. Någon som vet? För isf kan jag skicka in den. Sen har jag även skrivit klart min svenskaessä typ, saknas bara ett slut tror jag, om jag inte är nöjd som det är. Ska be syster läsa igenom den imorgon eftersom hon precis stängt av sin dator och jag orkar inte gå över.
Jag tycker iaf att jag har varit duktig och hunnit mer ganska mkt, även fast jag har två prov till att plugga på, skriva en till svenskagrej och göra en powerpoint. Men ändå, jag har iaf börjat och fått två saker avklarade. Plus att plugga till flera prov samtidigt låter inte som en bra ide så.

Imorgon ska jag förövrigt med Ellen efter skolan, där ska vi börja på APU-powerpointen om jag fattade rätt. I mina öron låter det bra iaf, för då blir det mer plugg imorgon så man  kommer någon vart (inte för att plugg e roligt men). Plus att får ju trots allt spendera dagen med Ellen som sällskap. Blir kanske nattbuddy hos henne också, blir nog mys.

Ska även tacka Sandra idag för mitt godis som hållit igång mitt pluggande, hehe. Inte så att hon betalade (tyvärr ;) men hon sa faktiskt ja till att jag fick köpa. Hon är min personliga coach i mitt tjockisätande.
Detta blev sjuukt långt, men jag hoppas faktiskt att någon orkar läsa hur dukig jag varit :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Idag var jag snäll, imorgon kanske jag inte är lika snäll ;)

2011-02-07 @ 21:24:49

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0