play with fire'

2011-02-03 | 11:37:13
Så vart tog jag vägen igår, (mitt senaste inlägg var vid sju någon gång tror jag för resten var tidsinställda) iaf så gick jag och la mig för allting bara sög. Eller först traskade jag till tven och sappade mellan typ fyra kanaler eller något eftersom det inte fanns något att kolla på. Så till slut bestämde jag mig för att lägga mig ner i soffan och typ sova en stund. Kan ju sova när som helst, hur mkt som helst typ var som helst nu för tiden eftersom jag typ är levande död. Så ah, vaknade väl typ halv elva där i soffan igen och eftersom allt fortfarande sög så gick jag in till rummet, stängde av datorn och la mig igen.
Inte för att jag var trött, utan för att jag kunde.

Nej , nu ska jag le och gå och spela kort med linus och elin.
hörs efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0