red'

2011-02-02 | 11:27:00
Sitter i skolan just nu på svenska lektion, skit tråkigt och jag orkar inte göra något. Skriva en essä är jag inte så taggat som jag var igår (?) på. Ser faktikst nästan fram emot att skriva den hemma, hah låter skit dumt. Men jobba hemma på ett sätt knäcker, då kan man göra det när man vill, men kan tänka i lugnt och ro och känner inte riktigt samma press som man gör i skolan. Man kan även lyssna högt på musik, sitta på facebook och kanske äta och gå ifrån när man känner för det. Med andra ord, jag jobbar bättre hemma.

Direkt till något andra, min syster är snäll och tar en senare buss för att jag ska slippa vänta själv i vingåker. Så jag ska dra med mig henne och köpa något gott nyttigt tror jag. Hehe. Ska kanske även träffa Nathalie idag igen, softa med henne. Ja, vad mer. Inte så mkt.

ah, får pryda med en gammal bild för lite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0