saw you in the low light'

2011-02-13 | 12:17:17
Vaknade tidigt idag med, inget att hurra för. Jag har iaf hunnit att kolla alla bloggar, lagt in fem filmer på datorn och ätit frukost. Även plockat lite på rummet, så nu funderar jag på om jag ska dammsuga och torka hyllorna så det inte blir lika tjockt dammlager sen förra gången.
Sen när syster kommer hem så ska vi+mamma sätta oss och kolla på Love and other drugs. Tummen upp för det.
Två andra saker jag måste göra idag är att tvätta och sen göra en jävla powerpoint. Måste verkligen, eftersom jag vill ha klar den idag egentligen så jag slipper sitta dagen innan. Nej, det måste göras.
Får ta dammsugaren i handen nu och sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0