sending out an invitation'

2011-02-10 | 12:04:14
Idag har jag fan varit duktig. Åkte med mamma in till Vingåker imorse runt åtta och var med henne på hennes jobb ett tag innan jag styrde mot Factory. Där skulle jag ha min intervju och jag var lite nervös (okej, jag kände ingenting egentligen men om, så skulle jag varit nervös så i teori (?) så var jag nervös) men när jag kom dit så gick det på fem minuter och det var typ att jag fick sommarjobb på en gång. Tack vare mina bra referenser från Emma från Webshoppen, så dom skulle höra av sig när semestern var bestämd och vilka veckor jag får. KANON.
Efter det gick jag till kommunhuset tror jag det är och hämtade ett nytt busskort, traskade sedan vidare mot Ica för att fördriva tiden innan mamma skulle komma och hämta upp mig. Efter att gått där ett bra tag så köpte jag mig en yoghurt iaf, perfekt tajmin till mamma kom. Hon skulle nämligen in med William till vårdcentralen så jag åkte med henne in istället för buss.

Ja, sådär. Hem ska jag sen efter skolan och göra min apu. Tydligen så ska man göra två rapporter fick jag reda på idag, så det är bara hem och skriva. Klockan nio så hoppar jag till soffan för att kolla på ett dubbelavsnitt av CSI Miami. Inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: maja

vilken avdelning är du på? jag jobbar ju med där :)

2011-02-10 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0