smooth'

2011-02-06 | 13:16:06
alltid lika kul



Har kollat på film med lillebror nu på morgonen, de andra drog iväg utan förvarning. Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och hoppas på att inte allt för mkt färg ska försvinna igen. Skulle vilja gå ut på promenad idag men jag tror inte Nathalie e hemma tyvärr, så får väl bli att sitta inne. Skulle även vilja träffa henne för att på något sätt kunna träna/vara förberedd till på torsdag men så blir väl inte fallet heller.
Planerna för idag blir väl att kolla på One tree hill vid halv fem, tvätta och kanske gå och panta all jävla pant jag har på rummet. Riktig rolig söndag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Utan förvarning? jag var inne flera gånger och frågade om du skulle med men du mumlade bara och vände dig om. Och mamma sa att det blir fler gånger och jag orkade inte tjata mer..

2011-02-06 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0