stop and stare'

2011-02-17 | 08:54:02
Jag gjorde en ny kategori, för det kändes så jobbigt att lägga alla bilder-I want skit typ i thumbs upp så jag gjorde helt enkelt en egen till allt sådant skit. Så "want" fick den kategorin heta.

Sitter på mammas kontor och ska snart traska iväg till bussen, eller den går kvar över så har ju en stund kvar att sitta. Funderar på vad jag ska äta idag, det är äcklig jävla gualschsoppa idag vilket inte lockar så mycket alls. Nu är det för sent för att gå till Ica och köpa macka också, alltså innan bussen går. Äsch , jag flyger med dit alla andra ska. Matsalen eller inte.
Slutar tidigare idag så jag får vänta i vingåker idag igen, men ska då passa på att köpa hårfärg eftersom Melinda kommer hem till mig sen för att färga och även klippa syster. Jag själv har inte riktigt bestämt om jag ska klippa mig elller inte, får se. Ja, det var det. Ska snart börja plocka ihop så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0