take a picture'

2011-02-09 | 18:03:35
Det suger att man inte ser något på min kamera, med det vill jag säga att dom bilderna som jag skulle ta till en troligvis header blev skitfula och helt cp! Kan inte någon bara langa en systemkamera och ett stativ? Vet inte om jag ska ge mig in på ett nytt försök och byta den "bilden" jag hade tänkt i huvudet mot en annan eftersom det andra gick helt åt skogen.. Lite synd tycker jag.

Senare måste jag plugga lite till provet och MÅSTE börja med APU-powerpointen. måstemåstemåste ... Nefan, jag gör ett nytt försök med bild och byter ide till en tråkigare version. Sen ska jag langa ett tips här på bloggen, hehe. Kika in.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag vill ha från något ställe som typ förhoppningsvis inga köper ifrån, typ något ovanligt liksom. Vad kostar första klänningen ? Jo jag gillar den första men skulle typ vilja testa den för att liksom se typ ah .. Men jag gillar 3:an typ jätte mycket men vet att jag aldrig skulle passa i den fast skulle ändå vilja testa typ. Sen är 2:an väldigt fin och enkel fast skulle nog inte vara fin i den heller så. 14 var cool och 9 var fin och inte för överdriven. Men jag skulle vilja testa för att se hur dom ser ut på liksom. Men ah , dom klänningarna jag sa, var är dom ifrån och vad kostar dom ? :)

2011-02-09 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0