throw it back to you'

2011-02-11 | 23:33:56
Har tillbringat min kväll med att spela kort med mor min och syster, även kollat på ett gammalt avsnitt av criminal minds. Det ända jag käkat från mitt tjockisinköp är tre toffifee, lite chips och ett halvt glas cola. Käkade dock ostbågar av mamma. Syster fick även en av chokladerna eftersom hon inte hann köpa själv. Typiskt att man inte ska vara sugen bara för att man har. Kom även på mitt under allt tjockt att jag har ostbollar kvar sen förra helgen och några godisbitar kvar sen måndags.
Bajs att jag inte har några filmer på datorn atm, orkar inte heller flytta mig ur sängen för att ta någon från hårddisken heller. Typiskt där också. Om jag inte vill se Bondgården såklar, för den har jag faktiskt här på. Var ifs länge sen man använde sig av voddler så kanske ska kolla om det finns någon sevärd film där.


fin bild på knasiga katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0