thumbs up'

2011-02-09 | 20:32:43
Nu har jag knepat och knåpat ett tag med designen. Gjort både header och bakgrunden och sen ändrat lite som ni ser. Jag tycker (för att vara ego) att min design e gaanska cool/rolig. Vet inte vilket. Jag diggar den iaf. Om ni inte ser så UPPDATERA FÖRFAN! Tycker faktikst att detta är den "bästa" jag gjort hitills, fast jag kommer säkert, tyvärr, tröttna på det alldeles för snart. Om man kan säga så.

Nu tror jag att ja ska dra mig från datorn iaf, sätta mig vid tven med mamma och plugga lite skulle jag tro. Tipsen får jag langa lite senare.
Hoppas även på nååågra/nåågon kommentar om min snygga design! (ja, jag är nöjd.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0