time together is just never quite enough'

2011-02-19 | 22:27:58
Fan va tråkig kväll, inte en jävla blogg uppdaterar alltså. Visst kan jag förstå dom, med tanke på att de e lördag och alla har säkert bättre saker för sig än att sitta vid datorn. Ni kan tacka mig för alla sidvisningar sen iaf, så mycket har jag för mig.
Sitter och lyssnar på The saltwater room atm iaf och ah skriver. För övrig är det ingen vidare bloggdag för med heller med tanke på att jag typ e lite depp idag. Aja, tog iaf ett bad förut och tvättade ur lite färg ur mitt hår. Resultat blev det också, mkt bättre än innan tror jag än så länge. Inte alls lite intesivt rött längre och så glänser det inte så förbannat vilket också är bra. Tror faktiskt att det blev himla bra färg nu.

Tänkte langa bild men var så jävla ful så jag skiter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0