to win'

2011-02-04 | 12:44:40
Kom precis hem, efter att spenderat ungefär en timme hos mamma på jobbet. Där fika vi och softa lite. Nu är jag så bajsigt trött att jag funderar på om jag ska lägga mig och sova först eller om jag ska bada först och sen sova. Knepigt dedär, kommer ju somna på något utav ställerna iaf. Haha. Skönaste vore nog badet först för att få upp värmen. Aja, återstår att se.

Ikväll eller ah senare så drar jag mig in till kholm hoppas jag. För att kankse hitta på något påhittigt eller soft. Skulle egentligen träffat Nathalie idag, men snyggingen vart bjuden på date så (: Får ju träffa andra snyggingar istället då så.

Nej, bestämmer mig nog för ett bad först och sen sova. Håller tummarna sen att när jag vaknar så har mamma kommit hem från kholm med massa gott till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0