true'

2011-02-08 | 10:59:07
Inget av mina tidsinställda inlägg kom upp igår. Adminsitratören skrev ju faktikst att det skulle funka efter klockan 1. Menmen.

Kan ju inte påstå att min morgon startade så himla roligt, när jag kom ut i porten imorse och såg ut genom fönster så såg jag bara vitt. Så jag gick tillbaka in igen och sucka över att det var snö tillbaka och bytte skor till uggs. Nog det dummaste man kunde göra, med tanke på att när jag kom ut sen var det ungefär 1,5-2 centimeter snöblask som började sippra in i skorna. Sen började jag bråka med min jävla lillebror som för det mesta alltid förstör mina mornar (?). Sen iaf eftersom vi bråkade så blir vi båda astjuriga så lillebror säger alltid "jag tänker inte sitta med dig på bussen", så svarar jag alltid "nej, jag vill inte ens att du ska sitta med mig". Nått i den stilen, skit töntigt men man blir så jävla arg. Sen så iaf satt han inte med mig så då fick jag en jävla bögsjöbo bredvid mig, så där satt jag skit tjurig, med blöta skor som jag försökte värma på busselementet.

Kan ju glädja mig åt att provet verkade gå asbra, så idag ska jag sätta igång med att plugga till nästa prov. Hehe, låter som en riktig pluggis. Annars då? Ellen är inte i skolan och vet inte riktigt vad som hänt med henne så jag får nog åka hem efter skolan igen.. Tråkigt tyvärr. Kanske ska passa på att laga mat idag då istället och juste, börja på powerpointen iaf och hoppas på att Roland inte väljer att kolla på min redovisning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0