=

2011-02-14 | 09:09:57
Kom fram till skolan för ett tag sen och det är ju så jävla kallt så man dör ju! Plus att kyla är inget att hurra för, för mina leder heller. Stel som en jävla vet inte vad. Så sökte jag på det iaf på google så fick jag typ upp "gamla hundar som har problem med lederna får ofta smärta vid kyla" eller något sånt där skit. haha.
Sökte även på det här med min käke så fick jag upp ett forum där massa med samma problem. Iaf så hade dom skrivit att typ några som varit och blivit undersökte att det var för att man var stressad eller mådde dåligt psykist. Vissa för att man gnissla tänder eller bet ihop snett och sånt massa skit. Många, typ alla hade skrivit att man fick bettskena om man gick till tandläkaren och massa sånt, en hade till och med genomgått en operation.
Konstigt då att mina jävla tandläkare/doktorer säger att det inte är något fel, dom tog inte ens upp det här med gnissla tänder, inte för att jag gör det men ändå. Cp.
Nu orkar jag inte skriva mer, men ni kanske fattar lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0