weird stuff'

2011-02-02 | 13:18:00
Hade hela 53 besökare igår, ändå uppdaterad jag knappt någonting. Det var föresten kanske för att Sandra länkade föresten. Haha, ah då var det kanske inte så konstigt.
Annars brukar jag tycka att det är konstigt att jag har så "många" som jag har med tanke på att jag knappt sagt till några, jag har inte langat bloggen på fb och de enda ställerna jag ligger på är, Sandras, Ellens och Ernas blogg skulle jag tro. Ah och att folk äns stannar e också något jag brukar fundera på med tanke på att jag suger på att skriva (skriver så som jag oftast pratar, fast lite bättre) och mina bilder suger och sådär liksom.
Aja, skit samma. De som läser kanske bara är läsare som skrattar åt mig.
Nog om detta, jag hade iaf rekord som det så fint heter på 53 hela igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0