why are you here'

2011-02-02 | 19:28:00
Ska nog vara lite kreaktiv sen, har en ide som jag faktikst fick när jag såg Ellen idag i skolan, (okej de va typ hon som gjorde hela bilden i huvudet) Har även 3-4 stycken andra bilder som jag skulle vilja knäppa men eftersom jag knappt har någon kamera så känns det inte så kul att förstöra hela bildiden/kvaliten med en halvdålig mobilkamera eller en söndrig digitalkamera som man inte ens ser hur bilden blir förens man lagt in den. Närbilder med den är inte ens att tala om eftersom man inte ser hur skärpar ställs in.
GÅ OCH DÖ liksom.
Kan inte någon miljonär bara skänka (stavas de så?) mig typ 100 000 eller något, fan 10 000 skulle till och med räcka. Nej, nu ska jag inte klaga mer denna dag. Eller ska iaf försöka, jag är ju trots allt en VÄLDIGT NEGATIV PERSON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0