work'

2011-02-04 | 00:58:53
Kollade min mail för en stund sen, vilket jag blivit ganska dålig på att göra. Så satt jag och kryssa i alla som jag skulle slänga eftersom jag får ganska många skräpmail, så kom jag till ett som det stod var från ett namn och sen typ rubrik "sommarjobb". Då tänkte jag att det också var något skit, sådär som man kan få ibland som typ företag skickar ut om något cp typ så var nära på att kasta det men bestämde mig till slut iaf att kolla på det först och de va då himla tur!
Det var nämligen från Factory som kallat in mig på intervju angående sommarjobb på torsdag redan och jag kommer ärligt dö. Typ om dom skulle fråga - vad är du bra på? och jag bara "öööh, ingenting." eller typ, - vilken är din bästa egenskap? , "ah , jag e väl typ , hehhe störd?". Ah ni fattar läget liksom , jag suger ju!
Visst känns det bra iaf att dom ens hört av sig och KANSKE ens vill ha mig men eftersom jag suger på sånt där så skulle det inte förvåna mig och jag sumpar min chans på intervjun...
Faaan , måste raffa åt mig Nathalie så jag kan träna på henne så jag inte gör helt bort mig.
Nej, kommer helt enkelt dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0