stop calling'

2011-02-01 | 00:46:37
Nej inte blir det att testa platta mitt hår idag heller (jävla tjat) eftersom det fortfarande inte torkat sen jag duschat. Var lite rolig händelse då btw. Jag tappa upp ett bad och så självklart sov ja lite, när jag väl vaknade var hela badvattnet oranget. Jag visste ju ifs att ja skulle tappa färg eller så men att de verkligen va hela oranget. Nogpratat.

Sitter här och käkar salta kex pga av hunger. Kankse inte det bästa men orkade inte ta fram bröd ur frysen och hålla på nu, så kexen fick duga. Och på tal om lite annat så fick jag veta att min praktikplats nu till våren blir cityhallen i vingåker. Det kan bli bra så länge jag inte jobbar 8-17:30. Inte så himla skoj att komma hem runt sju, så jag tänker säga typ till max fem (oj en halvtimme amanda) men hoppas helst på typ fyra.

Ja, imorgon är det skola och sen vänta på buss i vingåker. Vid fem troligvis landar jag hos Nathalie och firar henne lite , så vet inte riktigt när jag kommer hem. Antingen blir det kass update eller så fixar jag något/några tidsinställda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0