all day. all night.

2011-07-02 | 14:22:57
TJEEEENAA!

Hemma at the moment. Ska in till Kholm sen in till Ellen, inte så ovanligt denna vecka men jag trivs så. Igår åkte jag in till henne också , så mötte vi upp Sandra sen så dom käka i stadsparken. Sen blev det glass på Mc och sen började vi traska hemåt runt tolv. Jag skulle möta syster vid Tempo för hemfärd och dom andra hem till sig. Väl hemma så va jag lite hungrig så satte mig och käka ost och varma koppen som blivit kalla koppen eftersom jag ställt det i kylskåpet innan jag åkte. Fast det var typ någon efterrätt eller nått för det var jordgubb och vanlig, smak alltså. Aja, skit samma iaf. Idag när jag vaknade så var jag ännu hungriga, så fick gå upp och käka en riktigt nyttig frukost. En glas oboy, två bitar choklad och en varma koppen haha. Jag e roligt jag. Bredvid satt morsan med typ smootie, frukt och nötter. Iaf, ska packa en väska snart och sen vet jag inte när jag bär iväg. Syster ska tvätta och så innan och eftersom jag ska åka med henne så. Nej, hej och hörs tror jag för nu orkar jag inte skriva mer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0