^

2011-07-18 | 22:41:36
Ikväll har jag mått bra! Det var faktiskt länge sen det kändes så var värt att skriva. Nathalie tog med mig in till Katrineholm efter jobbet typ där vi träffade Anna och Niklas. Vi satt och snacka och sen åkte vi till rhodos och blev bjudna på mat av söta Anna. Vi skrattade en hel del för alla var typ så sjukt trötta så vi blev helt flum. Det var iallafall kanon och min måndag blev bra till slut. På jobbet idag så var det faktiskt en hel del strul med prislapparna och varorna på de två pallar som jag och en till höll på med. Det luktade även badhus i hela lagret också, vilket gjorde att jag till slut fick ont i huvudet. Eller ja, om det var det som nu gjorde det men det är min gissning. På lunchen sen iaf så blev jag lite happy för morsan sa att man mobil hade kommit, när jag väl kom hem såg jag att det inte alls var så utan att det var från Kjell & Company, alltså skalen. När jag väl gick till affären och skulle hämta ut det så hade paketet skickats fel så det var i Eskilstuna, så imorgon skulle det tydligen skickas tillbaka till Stockholm för att sen skickas hit, så det KANSKE fanns att hämta imorgon.
Har iallafall fått mail om att mobilen är skickad så den beräknar jag imorgon så den var packad ikväll tror jag, dock så verkar det som att jag inte får någon jävla skydds"plast" då det var slut på lager NU men inte DÅ när jag beställde. Typiskt min otur, men det är väl bara att se imorgon. Annars får jag klicka hem ett till paket ...
Nogtjatat om det för idag, nu ska jag hoppa ett sons of anarchy avsnitt bara för att sova tidigt. Drar till Kholm direkt efter jobbet imorgon för lite ärenden så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0