every beat of my heart'

2011-07-04 | 22:48:59
saker som gnager på min hjärna.
ta bort dom.


Nu är jag ensam igen i Nathalies lägenhet. Känns som att det händer för ofta, det suger att inte ha sovsällskap måste jag erkänna. Ska snart upp från soffan för att fixa med tven iaf, har nämligen med mig en sån barnslig serie som Livet enligt rosa men vad spelar det för roll när man är lonely haha. Ska bädda upp sängen också så det är gjort sen om man blir trött, måste även diska så jag slipper det imorgon. Ja, jag har alltså lite att stå i innan jag kan kolla på min serie. Har även lite att stå i hela denna vecka känns det som, men men. Nej dags att röra sig så saker blir gjorda någon gång. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0