gone'

2011-07-05 | 12:58:18
Hello.
Det suger att det här är min sista lediga vecka och så kan jag inte sova ut eller länge. Från om med nästa vecka och sex veckor framåt så måste jag gå upp typ halv sex, åka med en buss tio över sex och kommer in en halvtimme för tidigt till jobbet. Kul. Aja. Idag så ska jag iaf åka till Norrköping med Erna, så tåget rullar iväg vid tre. Sen så kommer jag hem till Högsjö kanske vid tio eller något , vet inte riktigt. Då måste jag iaf packa en liten väska för att spendera en natt i Dalarna. Troligtvis åker vi upp klockan elva på onsdag, jag och Jennifer. Fyra timmar och nitton minuter tar det, wiiihoo. Sjukt. Hem ska vi iaf på torsdagen men då åker vi bil istället för tåg så det blir nog lite bättre. Ingen aning när vi kommer hem dock men. Ja, det är väl det jag har inplanerat. Så om inte Jennifer har med internet och dator upp så blir det nog ingen uppdatering förens jag kommer hem. Onsdagen kommer bli jävligt stressig och tajt. Morsan ska in och ta prover här i Katrineholm mellan kvart över åtta till kvart i nio och efter det ska vi till syster. Jennifer kommer in vid tio och sen ah tåget. Skit samma , jävla massa svammel. Nu ska jag gå och tvätta fejan och sen klä på mig. Hörs någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0