I wanna just say thanks cause your hate is what gave me the strength

2011-07-24 | 14:16:08
Drar ett blogginlägg om helgen.
Fredags: Jobbade till fyra, drog in till Kholm till nio då jag åkte hem till Sandra. Softade med prat och musik med henne, Ellen och Sara. Jag och Sara tog sällskap "hem" och tror ja va hemma någon gång vid halv tre om jag inte är ute och cyklar. Skulle iaf åka med syster hem till Bögsjö som skulle sluta tolv men hon skulle jobba över. Vid tre kollade jag sist på klockan innan jag somnade, så ringde syster vid halv fem och sa att hon åkte från jobbet då. Var hemma någon gång lite efter fem då jag hoppa i säng nästan på en gång.

Lördags: Var en bra dag. Sov ut och vaknade vid ett någon gång. Åt mat med familjen - William som inte varit hemma. Vid fem någon gång rullade bilen mot Hjortkvarn för vi skulle käka lite glass. Det var faktiskt riktigt trevligt och vi e allt en störd familj. Haha. Vid sju sen någon gång så körde syster och mamma in mig till Vingåker för jag skulle till Jennifer. Åkte till affären först och köpte med mig annanas, vattenmelon, vitlöksbröd och gifflar. Jag och Jennifer tog det bara lugnt, kollade film och så.

Idag: Åkte hem från jennifer tjugo över tolv. Här hemma har jag kört en tvättmaskin, tagit en dusch och ätit lite mat samt fixat matlåda tills imorgon. Vid halv fem sen bär det i till Vingåker igen, ska slagga hos Jennifer för vi börjar samtidigt imorgon. Awesome.

Detta blir väldigt långt men. Annars iaf så har det rullat på bra denna helg, jag är almost happy liksom. Orkar inte bry mig om massa skit eller tänka på massa. Så jag går runt, tom måste jag säga, men inte depp. Än så länge iaf och det känns så jävla skönt! Annars igen: måste färga håret då min utväxt e till kina, kör!
Thinking WHAT THE HELL

men jag vet att en dag kommer det smälla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0