if somebody would tell me'

2011-07-31 | 15:44:24
Jag måste bara säga att jag har nog spårat ganska skapligt i helgen, men jag har haft så jävla kul! I fredags drog jag med Ellen till en hemmafest där vi mest chilla på balkongen och spela en omgång beer pong och grejer. Det var iallafall kul, även fast det helt plötsligt small till och jag var asfull. (haha fan så fult att skriva!) Gjorde skapliga tabbar när jag skulle gå "hem" och syster och jag fick iaf någon att skratta åt dagen efter. Igår så spenderade jag mestadels av dagen med mamma, linn och syster på Marieberg där vi nog alla spräckte våra budgetar men jag kom hem mer än nöjd. Hittade det jag var ute efter iaf och sen lite till haha. Åkte in med mamma sen till Katrineholm på kvällen där vi firande Sara som fyller arton idag. Grattis till dig! Frammåt tolv så drog jag och ett par stycken till Vingåker där vi hoppa in på ett till party. Träffade några roliga prickar och hade skoj där också. När jag och Jennifer väl skulle gå hem så träffade vi Johanna på vägen så vi stannade för ett pratstund. Till slut så gick Jennifer hem och vi satt kvar där , träffade Nathalie som åkte nattpartrull på jobbet och jag fixade skjuts helt hem. Klockan sju på morgonen. Kanske var i sängs halv åtta imorse och vaknade vid tjugo i två idag, skapligt förvånad. Nej denna helg har varit bra måste jag säga, även fast man är störd i huvudet ibland och får lite mer saker att ångra i bagaget. Kan ju va värt det, vet man ju aldrig haha. Hoppas mamma kommer hem med en pizza snart iaf, jävligt gott. Och en stor cola på det, så tänker jag avsluta denna helg. Har förövrigt hur mkt bilder som helst som ska redigeras lite och sen upp. Så kommer troligtvis in en del. Nu hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0