rainbows'

2011-07-28 | 19:08:43
Tjenixen!
Haha, fasen så fult. Igår efter jobbet iallafall så åkte jag hem en snabbis för att hämta ett paket och få i mig lite mat. Följde sedan med mor och bröderna till Djulö där även några vänner till dom var, alla badade och spelade minigolf utom jag men det var mysigt ändå. Fint väder och en glad familj. Jag själv agerade "fotograf", det slutade med att jag hade över tre hundra bilder på mobilen, visserligen tog jag bara lite över två hundra av dom igår. Ska lägga in dom på datorn någon gång när jag har tid och så, så ska det bli lite färg här på bloggen.
Över till helgen så är den skapligt planerad, ska in till Ellen imorgon och hitta på något med henne. Det var ganska länge sen vi va vi två känns det som så det ska bli trevligt. På lördag styrs det bil mot Marieberg med morsan, syster och Linn, vilket också ska bli trevligt eftersom vi sällan gör något ensamna med morsan. På kvällen sen far det in mot Sara där det vankas kalas för bruttan. Hon fyller ju arton sen på söndagen så. Då vet ni. Därav och andra anledningar blir det nog dött här. Men vem lider ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0