somebody told me'

2011-07-17 | 22:54:07
Jag hoppas att jag får min mobil imorgon, med tanke på att jag beställde den i lördags och att mitt abonnemang ligger här hemma till ingen nytta. Hoppas även att skydden kommer så fort som möjligt också. Känner jag mig rätt så kommer jag vara klantig nog att tappa mobilfan eller något innan jag fått skydd så det skulle paja eller något sådant dumt. Visserligen tror jag inte att jag får mobilen förens tisdag då det verkar gå segt (syster och morsan har tippat emot och säger imorgon) och så tror jag att skalen inte kommer förens torsdagen (syster sa onsdag). Det dumma är att jag glömde kolla hur lång leveranstiden var på skydden så det kan ju dyka upp när som helst. Aja skit samma.
För övrigt så har jag nog inte fått såhär mkt post på så kort tid över huvud taget. Förra veckan var det två telia, ett från banken och något skit från rykreteringsmyndigheterna. Ja, och så i veckan så väntar jag mig ju en telefon, skydds"plast" och två skal, dock i två paket men ändå.

Nog om detta, nu måste jag sova. Ännu en jobbvecka att behöva gå upp halv sex. Fint att jag måste ha fyra alarm ställda för att komma upp. Det första är vid fem, sen två stycken vid halv sex och det sista fjärde vid kvart i sex då jag verkligen måste upp om jag ligger kvar. Väger upp med att jag trivs på jobbet, att det är rofyllt (?) på något vis och att arbetskamraterna är roliga. Yeah well , hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0