what are you thinking of

2011-07-11 | 17:48:15
ska bara slänga in ett snabbt inlägg som inte är deppigt.

I onsdags var jag på banken och fixa internetbank och visakort. I lördags beställde jag iphone 4 och i söndags beställde jag abonnemang. Väntar alltså på tre "paket", eller två nu eftersom mitt visakort kom idag. Idag var jag på banken och fixa med något som hade blivit knäppt. Det var även min första jobbdag idag. Hemkommen för inte så länge sen då blev det lite tacos och en 7.0. Alkohlist eller bara en bra start på veckan ? Bra start skulle jag nog säga .... Vad duktig och vuxen jag börjar bli, hejaheja.

Nu isolerar jag mig troligtvis. hörs kanske ...

------
update: fick mitt mikrosim idag så hoppas min telefon kommer när som helst, typ imorgon. den borde komma imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0