and all your ammunition is gone'

2011-06-22 | 14:41:08
Oh, en av klänningarna i föregårende inlägg kom in i s (fanns bara xl innan) så jag klickade hem den så fort jag kunde. Ringde syster i panik om att få låna hennes konto på Nelly, så jag hoppas att jag får den innan helgen. Fast sån tur har jag nog inte, speciellt inte när det är röd dag på fredag tydligen så .. Får hoppas att den är bra iaf, förra gången jag beställde en klänning från nelly i s så var den på tok för stor så det var bara att skicka tillbaka, hoppas denna klänning inte är så konstigt. Kan visa er vilken klänning det blev när den kommer och om jag behåller den. Inte för jag tror någon bryr sig men iaf.

Är assugen på att åka till Marieberg och köpa shorts, på tal om annat. Vi skulle egentligen åkt imorgon men eftersom syster åkte på jobb och behöver bilen så blev det inget. Hon orkade inte åka idag heller eftersom hon var trött. Synd. Nathalie svarar inte på sms så antingen sover hon eller så är hon ute och flänger så där är det nog också kört. Typiskt, jag som verkligen e shoppingsugen. Någon mer krake av mina vänner som är shoppingsugen som har tillgång till en bil? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0