breaking up'

2011-06-15 | 19:19:59
Kom in till Jennifer vid halv fem igår och vårat filmmaraton gick inte som det skulle, fast det gör inte mig något. Fram tills nio ungefär så tog jag filmer och skit från henne och sen bestämde vi oss för att gå ner till konsum för att köpa något gott till filmen. När vi sen skulle gå hem så träffade vi Elin, Max och Marcus på Salambo så gick in och hälsa och bestämde oss även för ett nattbad. Så vi drog till Läppe och jag bada första gången för iår, eller det var väl mer ett dopp men ändå. Fredrik och Daniel kom ut sen så vi åkte med dom hem och vid tolv ungefär började jag och Jennifer våran film. Någon jävla störd skräckfilm var det och både jag och Jennifer vart arga för att ungjävlarna och skit inte lyssnade på när vi skrek till dom, haha. Idag så har jag segat som fan hemma hos Jennifer så hon nästan vart arg på mig men trött som fan var jag och hon skulle ha ner mig i tvättstugan tre långa trappor ner.
Nu har jag vart hemma snart två timmar men ska snart packa en ny väska för att åka in till Jennifer igen, båda lider av uttråkighet och skit så då kan vi lika gärna lida tillsammans. Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0