don't bring flowers

2011-06-16 | 19:34:38
Det blev ett dopp igår igen, fast denna gång med Jacob, Tom, Anton, Johanna och sen jag och Jennifer. Egentligen skulle vi åkt ut när det regnade men det blev senare så det hann sluta innan vi ens var iväg. Vet inte riktigt vad som blivit med mig, jag tycker inte ens om att bara och har inte gjort det ett tag så nu helt plötsligt har jag varit på att bada i två dagar. Visserligen har jag typ bara doppat mig sådär men ändå. Efter doppet iaf blev det skräckfilm igen och den andra filmen somnade jag till. Den var så jävla seg, trög och tråkig så jag sket i det typ haha. Eftersom jag somnade typ hyfsat tidigt igår så trodde jag att ja skulle vakna skittidigt idag så blev nästan besviken, men när jag väl vakna så var klockan tjugo i två. Ja, då blev det frukostdags för oss och sen kaffe på balkongen lite senare.
Nu sitter jag iaf hos Ellen, drog från Jennifer vid fyra ungefär. Kvällen är planerad att vi ska till Lina och röka vattenpipa och chilla tror jag. Imorgon måste jag ta en tidigt jävla buss hem bara för att dom går som arslen, men om jag ska in till Ellen sen igen och grilla så får det bli så. Annars ska jag nog träffa Nathalie imorgon med hoppas jag om hon inte flyger iväg någonstans utan mig. Hon har ju varit i Norrköping hela veckan och jag saknar den busen. Ja, annars händer det inte så mycket, så hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0