don't get better

2011-06-14 | 02:37:01

Vad gjorde jag igår då, jo jag gick upp och städade rummet. Dammade av mina hyllor/bord, plockade in rena tvätten och slängde massor med papper. Bäddade även rent i sängen. Sen gjorde jag inte så mycket mer, deppade ihop ett tag och försökte hitta något att göra. Satte mig på balkongen en stund med datorn, åt lite mat och gick till affären för att köpa frimärke och kollade om dom sålde sommarlovs-busskort vilket dom inte gjorde. Det sög ännu mer eftersom jag hade tänkt åka in till Jennifer och mamma eller syster kunde inte köra. Jag sov även ett tag bara för att jag inte hade något annat att göra. Gick upp och kollade på CSI och pratade i telefon med Nathalie ett tag. Dagen har iaf bestått av depp i stort sätt.

Nu ska jag kolla på nya Harry Potter som jag fortfarande inte kollat på, säkert somna till den med så hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0