don't say what you're about to say

2011-06-19 | 16:49:54
Det känns nästan jobbigt att fylla arton, just bara för att jag precis har varit över hos syster och hämtat papper som jag måste fylla i och skicka in till, ja vart det nu är. Ansökan om förlängt underhåll, ja låter ju skoj att fylla i. Jag har haft lite tur med att mamma har fått en sjukhustid (eller vad säger man?) iallafall samma dag som jag fyller så då kan man köra banken i samma veva. Ja, det kanske va allt jobbiga ifs haha. Men själva födelsedagen är ju jobbig i sig också, jävla jobbiga paket (nej, jag tycker inte om dom. HATAR att få paket och så) och man måste svara i telefon för att få ett grattis av släktingar som ringer en gång om året typ. Nej, födelsedagar suger, precis som högtider. Det som kanske är lite positivt detta år är väl att det just är arton, lite mer friheter på ett sätt liksom. Yeah well, /care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0