.

2011-06-06 | 22:48:43
Erna vill se uppdatering, så kör på en kort.

Under tiden jag varit borta (onsdag-måndag) så har jag varit hos Joel, varit på kolmården, spelat tvspel och blivit bjuden på asgod grogg, somnat till skräckfilm, varit i söderköping och ätit glass på smultronstället, köpt mig ett linne från gina, druckit vin, varit dum i huvudet, hatat massor, supit i tolv timmar (alltså varit full, blivit nykter och sen full igen), gråtit (big händels för mig), åkt flotte, fått upp en gädda när jag fiska, bränt axlarna x2, grillat, nästan tryckt i mig en hel pizza, spelat minigolf i Hampetorp och picknickat med mackor och skagen, lagat tacos och sist men inte minst, blivit helt tom. Igen. Säkert glömt något med, huvudet är väl inte det bästa.

Nu ska jag ta mitt skal och drunkna i badkaret. Så vi hörs på andra sidan, typ.

Kommentarer
Postat av: erna

haha bra där! :)

2011-06-07 @ 20:52:43

URL: http://ernadedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0