^

2011-06-20 | 12:14:10
Godmorgon!
Igår drog jag till Nathalie för lite film, Julia kom även över efter en stund också. Det vart nog mest prat och fix på datorn istället för film. När klockan blev närmare tolv var vi hungriga så vi ställde oss för att laga lite mat, makaroner och tonfiskröra. Det låter (och ser) äckligare ut än vad det är, haha. Sen kollade vi på Just go with it iaf men alla somnade i soffan. Vi gick in och la oss i sängen någon gång runt sex tror ja och sen sov jag lite halvt till elva. Då drog jag hem för ska med mamma in till Katrineholm. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar, inte för att jag är klar men ändå. Hoppas på att få träffa Nathalie sen när jag kommer hem igen, den tjejen kommer ju flyga och fara överallt i sommar så får passa på när hon inte jobbar och är hemma. Känns som att vi inte kommer ses något i sommar! Usch. Nej, nu ska jag sätta fart så jag kommer någonstans. Hej och hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0