every single DJ is inside me'

2011-06-10 | 15:42:01
Har glömt skriva, var nämligen hos tandläkaren i onsdags och jag har nu fått ett datum då jag åker på tandställning. Den första juli så kommer jag på tandställning i underkäken, sen så ska jag få tandställning på båda sidorna uppe för att sen sätta en gummisnodd mellan den övre tandställningen och den undre så tänderna över ska flytta bak. Behöver tydligen fyra millimeter (om de inte var mer) för att få plats med min tand som sitter över alla andra. Om tänderna på sidan då inte flyttar bak tillräckligt mycket så kommer jag få dra ut tre tänder och hela tandställningsprocessen kommer pågå längre så hoppas att jag sliipper dra ut tänder.

At the moment iaf så sitter jag och fördriver tiden för att sen ta bussen till Jennifer 16.08. Vi ska laga potatisgratäng och sen åka in till Kholm där vi ska softa och spendera natten. Imorgon går jag ut tvåan och syster tar studenten, så efteråt blir det typ lite fira här hemma med den ynka lilla släkt som kommer, morfar och hans fru. Nej ska röra mig med väskan och lite sista förberedelse innan jag drar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0