into the blue'

2011-06-23 | 01:41:06
Har kollat film med mamma ikväll, den gick på kanal nio och vi kom in när halva filmen hade gått men det gick ändå. Från början tror jag att den skulle vara ganska bra. Satt kvar vid tven sen och kollade på ett grymt avsnitt av Criminal minds. Det var nästan så tungt att det vart jobbigt , haha. Tur att det bara var serie i det fallet. Igår kollade jag film med mamma också, vi satte oss med en godisskål och kollade Mamma mia. En film vi aldrig tröttnar på, därav såg vi den halvt två gånger igår. Efter första gången så frågade morsan om vi skulle se en gång till efter att hon tagit ut Mulle. Javisst tänkte jag som inte hade något annat bättre för mig. Dock somnade hon nästan så fort hon lagt sig och jag somnade en stund därefter. Vaknade sen när eftertexterna rullade och då gick jag in och la mig i min säng men var vaken ett tag till. Nu ska jag iaf ta och kolla en film igen, i brist på annat och i brist på John Blund (inte för att jag känner att jag vill ha honom här ändå så). Into the blue 2 The reef tänkte jag kolla. Tror faktiskt att jag aldrig sett den innan, har nog bara sett ettan. Aja , så hörs.


Kommentarer
Postat av: Bella

var det den du fick av jennifer som ja bad om ? :( för det var nog inte den jag ville ha , alltså det är nog inte rätt . Eller vad handlar den om ? :)

2011-06-23 @ 11:05:57

URL: http://isabellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0