it doesn't make you stonger

2011-06-17 | 17:12:37
Är inte så aktiv här och inte blir det många bilder heller. Det får bli när jag har mer tid. Om prick en timme ska jag ta bussen in till Kholm iaf, där jag även spenderade dagen igår. Jag och Ellen drog ju till Lina för lite vattenpipa och grejer och senare framåt kvällen så åkte vi massa bil, hur det kom sig vet jag inte men jag hade kul ändå. Idag ska vi till Lina igen för lite grillning men eftersom det mesta skiter sig så käkade jag hemma och ska åka in för en liten social stund. Mamma ska hämta mig i Vingåker sen ikväll , nästan mot hennes vilja. Om inte Nathalie kommer och ska hem från Norrköping för då hoppar jag på den skjutsen. Aja, who cares about that. Nu ska jag dricka vatten och borsta tänderna så hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0