it won't make sense right now

2011-06-19 | 12:59:01
Denna helg har min sömn sugit snopp typ, natten till lördagen så somnade jag ju vid ett någon gång, vaknade sen vid halv sex och sov till och från fram till halv elva då klockan ringde. Natten till idag var ännu värre, vet inte riktigt när vi kom hem igår men jag låg och glodde i väggen tills klockan halv fyra, sov en stund och vaknade sen halv fem igen, somnade inte om förens halv sex men vaknade sen halv sju. Ja så fortsatte det typ, somnade tjugo i åtta eller nått men sen tio över var jag vaken igen. Så har legat och vridit och vänt på mig hela tiden, fått ont i höfterna för jag legat på samma sätt förlänge och knappt vågat sträcka på mig bara för det var kallt och jag trodde jag skulle få kramp. Vilket jag till slut fick i foten. Så har verkligen sovit skit alltså, va varken trött eller hade inte alls lust att sova igår heller så de gjorde ju inte saken bättre. Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0