million miles away'

2011-06-13 | 00:22:41
Det börjar märkas att jag är mammas dotter, hon har nämligen en tendens (?) att alltid somna i mitten eller någon gång under en film. Ja, jag har alltså kollat på Easy A nu x antal gånger, antingen har jag varit för trött att jag känt att jag kommer somna eller så har jag bara somnat. Inte för att filmen är dålig utan för jag kan bara inte ligga still och inte göra något, sånt gör mig sjukt trött och det suger ju .. Så nu halvsov jag till i slutet av filmen så kommer säkert få kolla om en kvart eftersom jag inte riktigt såg. Galet irriterande är det ju måste jag säga.
Funderar på att lägga mig och sova iaf, bara för att det inte finns nått annat att göra. Det är helt dött överallt och jag har läst alla bloggar 40 gånger om, ingenting händer på FB, HMs nya webshop är skitjobbig att kolla på och ja. Det händer alltså ingenting och om jag drar en till film så kommer jag ju ändå bara somna eftersom man ligger still och inte gör nått. TRÅK, det är mitt ord ikväll. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0