run away'

2011-06-01 | 19:31:04
Har precis packat en liten väska för två sovnätter borta, en dag på kolmården och en roadtrip till Söderköping med tjejerna i klassen. Känns bra. Vet inte riktigt när vi drar iväg imorgon, inte heller vilka som ska åka men det ska bli skoj iaf. Har inte varit på Kolmården sen jag var lite och med trevligt sällskap så kan det nog bli skoj. På fredag sen så ska rullar vi iväg vid halv tolv kanske och så sen äta oss (jag) fet på glass på Smultronstället, sedan blir det stopp på Ingelsta på vägen hem. Yeah well det känns som två kanon dagar om jag får säga det själv. Ah som ni kanske förstår med så kommer min uppdatering bli kass, men det skiter jag i. Jag ska njuta av ledigt i fem dagar, av att solen ska lysa (förhoppningsvis) och att vara med personer som är tummen upp. Haha, gud va töntig jag låter nu men de skiter jag i.
Hörs ah på fredag eller någon gång när jag har tid. Ska snart gå till bussen för att hoppa av i Vingåker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0