said we're just moving along'

2011-06-23 | 17:11:28
Har spenderat lite tid med Linn idag, Bella åkte nämligen iväg till jobbet och Linn skulle inte hem förens vid fyra. Vi gick iaf till affären och hämtade ut mitt paket, sen gick vi över till systers lägenhet och kollade på en film. Den var bra men med ett väldigt konstigt slut. Filmen var iaf lagom slut tills Linn skulle åka. Sen dess har jag bara duschat och visat min klänning för mor , haha. Sitter nu och väntar på att Nathalie ska höra av sig så jag vet om det blir lite party ikväll eller inte. Tyvärr tippar jag på inte eftersom bruden är så trög (sorry men sant ;) Så blir nog att gå och köpa något gott istället och mysa framför tven med mor, även fast jag mest hoppas på den där festen. Men men. Nu ska jag ta på mig strumpor så hej och hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0