still hoping'

2011-06-09 | 17:47:39
Det är inte bra för mig att vara hemma, för i brist på annat så äter jag. Har jag tråkigt eller ingenting att göra så går jag till köket. Deppar jag så går jag till köket och är jag hungrig, ja så går jag såklart till köket. Det märks på min mage att jag varit hemma några dagar nu, den börjar svullna upp.

Var iaf i Ellen sommarstuga igårkväll och lite idag. Det vart en trevlig kväll med tvspel och dricka. Idag så vaknade vi runt tolv och sket alltså i frilufsdagen i Värmbol med skolan. Vädret var väl ändå inte det bästa plus det brukar inte ens vara roligt så gjorde inte mig något.
Måste snart börja klä på mig från duschen eftersom vid halv sju ska jag ner till Bögsjö skola och kolla på lillebrors jävla skolavslutning. Värdelöst om jag får säga de själv. Runt nio sen iaf så ska jag träffa Nathalie för lite mys hoppas jag och ska nog vara snäll och sova kvar hos henne också. Om hon inte är trög.
Dags att röra på sig, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0