to much to say'

2011-06-18 | 14:59:43
Heeeeej , här sitter jag och har damp. Känner att det blivit lite för mycket av mina arga dagar den senaste tiden , can't help it tyvärr. Sämre blir det när denna jävla vecka blir en vit vecka, (against my will) suger att inte vara tjugo. Sitter hos Jennifer nu iaf, ovanligt. Ska hem snart dock, Nathalie slutar jobba fyra och ska åka med henne hem. Hoppas vi ska hitta på någon sen med annars blir jag fast i Högsjö och då går jag fan och dör på riktigt.

Igår så drog jag iaf in till Lina i Katrineholm som ja kanske skrev, där skulle de grillas och så vidare. Själv var jag inte på humör så var bara kvar där en stund, bestämde mig för att dra till Nathalies lägenhet och va där ensam. Vid halv tio typ tog jag med mig Erna till Specce för att köpa godis och sen vid tio typ rullade jag iväg med Linus för att få skjuts hem till lägenheten. Kom dock aldrig dit utan jag haka på Linus, Arvid och Alexandra att fiska. Det är typ lugnt att fiska måste jag säga, skulle fan kunna stå där länge och kasta haha fast jag är ju som jag är. Det var så jävla mycket mygg iaf och sen var det nog för sent för att få aborre eller fisk över huvud taget så vi drog hem och var typ hemma innan tolv någon gång tror jag. Gick till lägenheten och satte mig i fönstret med min godispåse som sällskap. Ja, somnade lite efter ett tror jag i brist på annat. Jag/det var så jävla kallt att jag sov med mjukisar, tjocktröja, strumpor och duntäcke utan att svettas. Det lät ju fräsht men. Aja, de var väl allt.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0