you make me dance'

2011-06-12 | 17:10:20
Har mestadels tillbringat min helg i Katrineholm.

Fredag: åkte in till en sjukt onödig skoldag där vi bara skulle städa skåpen. Körde lite land och stad och sen drog vi typ därifrån. Åkte med bil tillbaka till Vingåker för att kolla på lillebrors avslutning. Åkte med mor hem sen till Högsjö för att duscha och packa lite för att åka in till Jennifer för att laga mat. Potatisgratäng och kött blev det och när vi käkat så gick vi ner till bussen vid station. Runt nio var vi inne i Kholm och sen kom de lite tjejer för sällskap. Ja, vad gjorde vi .. Typ drack lite, spelade spel och prata typ.

Lördag: Jag och Jennifer vaknade upp för att fixa lite till skolavslutningen, gick till Mc sen för Jennifer skulle köpa frulle och sen till skolan för att möta upp alla tjejer utanför. Mentorerna bjöd på lite tårta och lekar, vi blev mobbade av treorna och lite sådär. Elva tågade vi till Stadsparken för själva avslutningen för treorna. Efter det vart det att kolla på när alla åkte vagn. Jag och Jennifer åkte med morfar till Vingåker och där gick dom på Factory innan vi rullade hem för att äta. Inne i Kholm igen runt sju tror jag och sen kom det lite folk igen. Drog vidare till Felix någongång senare.

Söndag: Vaknade upp ensam. Sov till två i brist på annat. Satt i fönstret i över en halvtimme och glodde ut på ingenting. Städade och plockade undan lite. Drog till bussen vid tre typ. Väl hemma halv fem och slängde i mig mat eftersom jag inte käkat nått innan. Nu sitter jag här och hoppas på att få träffa Nathalie idag. Kommer avlida om jag bara ska sitta hemma ...

För övrigt känns detta lov så himla tomt och ensamt. Känns som att det kommer bli sjukt tråkigt och ah bara massa kosntiga känslor eller nått. Får hoppas att jag hittar på nått och inte sitter hemma och deppar. Nu: HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0